Tellimisabi:

Korduma kippuvad küsimused

telli@telli.ee

660 9797
515 7797
Tööpäeviti 10.00 kuni 16.00

Korduma Kippuvad Küsimused

Kui olen tellimuse vormistanud, siis millal see kehtima hakkab?
Tasudes periooditellimuse eest või vormistades e-arve püsimakselepingu enne 20. kuupäeva, jõustub tellimus alates järgnevast kuust, muudel juhtudel ülejärgmisest kuust. Tellija soovil võib Tellimus jõustuda ka mõnel hilisemal kuupäeval.

Millal [digi] ilmub?
Ajakiri [digi] ilmub 12 korda aastas.

Mida teha, kui ajakiri pole postkasti jõudnud, on lõhutud või sealt puudub mõni osa?
Helista numbril 515 7797 (tööpäevadel kella 10st 16ni) või kirjuta aadressil telli@telli.ee. Peale mure pane kindlasti kirja ka oma nimi, aadress ja telefoninumber. Otsime probleemile lahenduse ja vastame esimesel võimalusel, aga hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.

Mida teha, kui kolin teisele aadressile?
Ajakirja ümberadresseerimiseks tuleb esitada soov telli.ee kodulehe kaudu. Seda saad teha valides lehe ülemisest äärest valiku “Ümberadresseerimine”.

Kuidas e-arve püsimakselepingu puhul tellimust lõpetada?
E-arve püsimakselepingu peatamiseks tuleb leping lõpetada. Swedbanki ja SEB kliendid saavad seda teha internetipangas; Luminori, LHV ja COOP klientidel palume ühendust võtta meie klienditeenindusega. E-arve püsimakselepingu lõpetamisel kehtib tellimus jooksva kuu lõppemiseni.

Mida teha, kui e-arvetega esineb probleeme?
Probleemide korral võta ühendust meie klienditeenindusega helistades numbril 515 7797 (tööpäevadel kella 10st 16ni) või kirjutades aadressil telli@telli.ee.

Kes on [digi] väljaandja ja mis on rekvisiidid?
Ajakirja [digi] annab välja Geenius Meedia OÜ.

Geenius Meedia OÜ
Aadress: Ahtri 6, 10151 Tallinn, Eesti
Äriregistri number: 12892044
KMKR number: EE101822239